Kadra

 
Joanna Andrzejewska

Joanna Andrzejewska

Założyciel, dyplomowany psychoterapeuta pracujący w nurcie psychodynamicznym z młodzieżą i dorosłymi. Certyfikowany Socjoterapeuta. Ukończyła Uniwersytet Warszawski oraz Krakowskie Centrum Psychodynamiczne a także Studium Socjoterapii dzieci i młodzieży.

Doświadczenie zdobywała w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 7, oraz na stażu w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu, obecnie pracuje jako psychoterapeuta młodzieży na Oddziale Leczenia Nerwic w Zagórzu.

W Ośrodku SUKCES prowadzi:

  • szkołę i warsztaty dla rodziców dzieci z ADHD, Zespołem Aspergera,
  • terapię indywidualną ADHD, ODD, ADD, Zespół Aspergera,
  • terapię zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży różnego pochodzenia,
  • terapię dzieci moczących się,
  • terapię zaburzeń emocjonalnych u dzieci,
  • wsparcie dla rodziców w zakresie różnych problemów wychowawczych u dzieci młodszych.

Doświadczenie zawodowe i ukończone kursy:

  • Diagnoza i terapia dziecka z niepełnowartościowym układem nerwowym
  • Terapia dzieci moczących się i ich rodzin
  • Terapia dzieci z zaburzeniami lękowymi
  • Diagnoza i Psychoterapia zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży
  • ADHD – jak radzić sobie z dzieckiem w szkole i w domu
  • ADHD i co dalej
  • I i II stopień Kinezjologii Edukacyjnej
  • Kompleksowy model pracy z dziećmi z ADHD i zachowaniami opozycyjno buntowniczymi
  • I stopień teorii i terapii Integracji Sensorycznej
  • Zastosowanie Integracji Sensorycznej w zaburzeniach rozwoju mowy u dzieci od trzeciego roku życia
  • Psychologia osobowości
  • Przemoc w rodzinie
  • Terapia ofiar i sprawców przemocy
  • Zapobieganie agresji w szkole
  • Zrozumieć dziecko z ADHD

Prywatnie interesuje się podróżami, szczególnie wędrówkami górskimi.

Radosław Andrzejewski

Radosław Andrzejewski

dogoterapeuta, kierownik obozów terapeutycznych dla dzieci

W pracy i w życiu codziennym kieruje się swoim mottem „Pies zmienił moją codzienność – i mnie samego, może też zmieniać innych ludzi.”

Miłośnik zwierząt i przyrody, dogoterapeuta, przewodnik psa pracującego w dogoterapii – Emmy (Buldoga Angielskiego). Ukończył specjalistyczne szkolenia z dogoterapii z zakresu prowadzenia zajęć z dziećmi. Pracuje jako kierownik obozów terapeutycznych dla dzieci.

Prowadzi zajęcia:

  • grupowa dogoterapia z dziećmi z ADHD,
  • grupowa dogoterapia dzieci z Zespołem Aspergera i Autyzmem
  • indywidualna dogoterapia.

Prowadzi także spotkania dla dzieci w szkołach i w przedszkolach „Poznajmy się z psem” ucząc najmłodszych pozytywnych relacji w kontakcie między dziećmi a zwierzęciem, integracji, sposobów powitań z psem.
Dodatkowo ukończył szkolenia:

  • Jak wyprowadzić dziecko z wybuchu złości,
  • Asystent dziecka z ADHD i Zespołem Aspergera,
  • Tworzenie Indywidualnych Programów Rehabilitacyjnych.
Joanna Brych

Joanna Brych

Psycholog, pedagog specjalny, trener. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na kierunku psychologia, oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie specjalność pedagogika specjalna

Doświadczenie zdobywała m. in.: w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, Sądzie Okręgowym, Towarzystwie Przyjaciół Dzieci oraz w Domu Dziecka.Pracowała z dziećmi ze spektrum autyzmu metodą Opcji oraz jako asystent cień dziecka z autyzmem uczęszczającego do przedszkola.

Obecnie prowadzi:

  • zajęcia terapeutyczne dla dzieci z Autyzmem,
  • zajęcia terapeutyczne dla dzieci z Zespołem Aspergera
  • zajęcia terapeutyczne dla dzieci z ADHD.

Pracuje również jako psycholog w szkole.

Honorata Kośka

Honorata Kośka

Wychowawca na obozach terapeutycznych dla dzieci i młodzieży, terapeuta

W pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami stara się podążać za potrzebami oraz tworzyć bezpieczną przestrzeń do pracy i rozwoju. Podczas pracy terapeutycznej wykorzystuje techniki z zakresu arteterapii, socjoterapii oraz terapii zajęciowej ponieważ twórcze myślenie oraz uczenie przez doświadczenie wspomagają proces terapeutyczny, rozwój emocjonalny i psychospołeczny.

W Ośrodku SUKCES prowadzi:

Grupowe zajęcia dla dzieci „Trening Umiejętności Społecznych”, „Trening Zastępowania Agresji”

  • Terapię indywidualną
  • „Terapeutyczne zajęcia plastyczne”
  • Konsultacje
  • Warsztaty dla rodziców – ,, Świadomy rodzic” 

Zajęcia i terapie prowadzi w języku polskim oraz angielskim.

Kursy i szkolenia:

  • „Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży z trudnymi zachowaniami”
  • „Jak wyznaczać cele w pracy terapeutycznej z osobami z ASD”
  • „Zrozumieć, aby pomóc – dziecko z Zespołem Aspergera w szkole i w domu”
  • „Efektywne techniki pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
  • „Współczesna terapia autyzmu – rola podejścia rozwojowo – behawioralnego”
  • „Zespół Aspergera i Myślenie Wizualne – pomóż mi zrozumieć świat”
  • „Skąd się bierze pewność siebie”
  • „Animator czasu wolnego”
  • „Wychowawca kolonijny”
  • Kurs :  ” Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi  ”
  • ”Zabawy i ćwiczenia wspomagające odreagowanie napięć psychoruchowych– metoda choroeterapii ”
  • ”  Sensoplastykoterapia – wykorzystanie polisensorycznych mas w pracy z grupą dzieci”
  • ,, Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD’’

W trakcie specjalności klinicznej na kierunku psychologia, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.  W rozwoju zawodowym i naukowym pracuje nad tworzeniem własnych pomocy terapeutycznych, spotkań psychoedukacyjnych oraz warsztatów dla młodych dorosłych pracujących z dziećmi.

Prywatnie uwielbia podróżować, tańczyć i rysować.

Michalina Andrzejewska

Michalina Andrzejewska

Terapeuta

W pracy z dziećmi kieruje się mottem:

Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.

Janusz Korczak

W ośrodku SUKCES prowadzi:

  • Trening Umiejętności Społecznych / Trening Kontroli Złości,
  • Terapię dzieci z autyzmem,
  • Terapię dzieci z niepełnosprawnością intelektualną,

W pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu pracuje metodami niedyrektywnymi, 

oraz pracą na pozytywnym wzmocnieniu – ,,Dzień bez pochwały jest dniem straconym’’

W SUKCESIE pracuje również jako – koordynator ds. szkoleń:

  • Kieruje pracą biura i sekretariatu,
  • Prowadzi zapisy na szkolenia.
  • Udzieli wszelkich informacji dotyczących terminów, cen, tematów szkoleń.
  • Stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności poprzez udział w licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach

Ukończyła szkolenia:

  • Jak prowadzić terapię małego dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • ,,Sens sensoryki – jak radzić sobie z zaburzeniami sensorycznymi u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Przełomowe Strategie dla Autyzmu – wprowadzenie do programu Son-Rise część 1 i 2 – warsztaty prowadzone przez Rauna Kaufmana
  • ,,Współczesna terapia autyzmu – Rola podejścia rozwojowo-behawioralnego’’
  • ,,Efektywne techniki pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu’’
  • ,,Setting w pudełku”, czyli o psychoterapii psychodynamicznej dzieci,
  • Trening umiejętności społecznych,
  • Asystent dziecka z ADHD, ZA, ODD
  • Wyprowadzanie dziecka z wybuchu złości,
  • Diagnoza Autyzmu i Zespołu Aspergera,
  • Kurs wychowawcy kolonijnego
  •  Konferencja ”Dialog dla Autyzmu w Europie”
  •  Kurs :  ” Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi  ”
  • ”Zabawy i ćwiczenia wspomagające odreagowanie napięć psychoruchowych– metoda choroeterapii
  •  ”  Sensoplastykoterapia – wykorzystanie polisensorycznych mas w pracy z grupą dzieci”
  • ,, Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD’’

Prywatnie, poza pracą interesuję się zumbą, jazdą konna i podróżami.

Dominika Kraszewska

Dominika Kraszewska

Psycholog , ukończyła Psychologię ze specjalnością kliniczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Wychowawca na obozach terapeutycznych

W pracy z dziećmi i młodzieżą kieruje się optymizmem oraz wyjątkowym poczuciem humoru. Uważa, że celowe wprowadzanie elementów humoru i spontaniczne reakcje pomagają osiągnąć zamierzone cele terapeutyczne. W pracy terapeutycznej wykorzystuje metody terapii behawioralnej, kieruje się zasadą „jeżeli chcemy, żeby zachowania występowały częściej, powinniśmy systematycznie je wzmacniać”. Lubi łączyć prace terapeutyczną z dobrą zabawą wykorzystując elementy bajkoterapii, muzykoterapii i arteterapii.

W ośrodku SUKCES prowadzi:

  • grupowe zajęcia dla dzieci „Trening Umiejętności Społecznych połączony z Treningiem Zastępowania Agresji”
  • Konsultacje 

Ukończyła szkolenia:

  • Wychowawca wypoczynku
  • Trener Umiejętności społecznych
  • Trener Kontroli Złości
  • Dziecko z zespołem FASD – Objawy , prowadzenie terapii 
  • „Psychorysunek – trudności i zalety stosowania w socjoterapii”