Kadra Ośrodka Psychoterapii Sukces

 

mgr Joanna Andrzejewska

Założyciel ośrodka, dyplomowany psychoterapeuta pracujący w nurcie psychodynamicznym z młodzieżą i dorosłymi. Certyfikowany Socjoterapeuta. Ukończyła Uniwersytet Warszawski oraz Krakowskie Centrum Psychodynamiczne, a także Studium Socjoterapii dzieci i młodzieży.

Doświadczenie zdobywała w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 7 oraz na stażu w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu, obecnie pracuje jako psychoterapeuta młodzieży na Oddziale Leczenia Nerwic w Zagórzu.

W Ośrodku SUKCES prowadzi:

  • szkołę i warsztaty dla rodziców dzieci z ADHD, Zespołem Aspergera,
  • terapię indywidualną ADHD, ODD, ADD, Zespół Aspergera,
  • terapię zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży różnego pochodzenia,
  • terapię dzieci moczących się,
  • terapię zaburzeń emocjonalnych u dzieci,
  • wsparcie dla rodziców w zakresie różnych problemów wychowawczych u dzieci młodszych.

Ukończone kursy:

Diagnoza i terapia dziecka z niepełnowartościowym układem nerwowym.
Terapia dzieci moczących się i ich rodzin.
Terapia dzieci z zaburzeniami lękowymi.
Diagnoza i Psychoterapia zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży.
ADHD – jak radzić sobie z dzieckiem w szkole i w domu.
ADHD i co dalej.
I i II stopień Kinezjologii Edukacyjnej.
Kompleksowy model pracy z dziećmi z ADHD i zachowaniami opozycyjno buntowniczymi.
I stopień teorii i terapii Integracji Sensorycznej.
Zastosowanie Integracji Sensorycznej w zaburzeniach rozwoju mowy u dzieci od trzeciego roku życia.
Psychologia osobowości.
Przemoc w rodzinie.
Terapia ofiar i sprawców przemocy.
Zapobieganie agresji w szkole.
Zrozumieć dziecko z ADHD.

Prywatnie interesuje się podróżami, szczególnie wędrówkami górskimi.

Radosław Andrzejewski

Dogoterapeuta, kierownik obozów terapeutycznych dla dzieci.

W pracy i w życiu codziennym kieruje się swoim mottem „Pies zmienił moją codzienność – i mnie samego, może też zmieniać innych ludzi.”
Miłośnik zwierząt i przyrody, dogoterapeuta, przewodnik psa pracującego w dogoterapii – Emmy (Buldoga Angielskiego). Ukończył specjalistyczne szkolenia z dogoterapii z zakresu prowadzenia zajęć z dziećmi. Pracuje jako kierownik obozów terapeutycznych dla dzieci.

Prowadzi zajęcia:

  • grupowa dogoterapia z dziećmi z ADHD,
  • grupowa dogoterapia dzieci z Zespołem Aspergera i Autyzmem,
  • indywidualna dogoterapia.

Prowadzi także spotkania dla dzieci w szkołach i w przedszkolach „Poznajmy się z psem” ucząc najmłodszych pozytywnych relacji w kontakcie między dziećmi, a zwierzęciem, integracji, sposobów powitań z psem.

Dodatkowo ukończył szkolenia:

Jak wyprowadzić dziecko z wybuchu złości.
Asystent dziecka z ADHD i Zespołem Aspergera.
Tworzenie Indywidualnych Programów Rehabilitacyjnych.

mgr Paulina Urbanowicz

Psycholog, trener mindfulness i szkoleniowy oraz psychoterapeuta w nurcie poznawczo-behawioralnym w trakcie szkolenia.

„Podstawą mojej pracy z człowiekiem jest praca na zasobach, elementy pracy psychodynamicznej, praca z uważnością Mindfullness, elementy pracy poznawczo-behawioralnej, praca systemowa z umieszczeniem problemów człowieka na tle rodziny oraz głęboka praca w stanie transu mająca na celu dojście do pierwotnych uczuć człowieka i umożliwiająca osiągnięcie stanu głębokiego relaksu oraz ukojenia. Pracuję z indywidualnym pacjentem, z parami oraz z całą rodziną. Kwalifikacje psychologa uzyskałam podczas studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS, a kwalifikacje psychoterapeuty zdobywam szkoląc się w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Pomagam również kształtować zdrowe nawyki żywieniowe i układam jadłospisy zarówno dla osób chcących zrzucić „nadprogramowe” kilogramy, jak i tych, które chorując na różnorodne choroby chcą dietetycznie wspomóc proces leczenia. W mojej pracy szczególne miejsce zajmują zaburzenia odżywiania, w których najsilniej zaznacza się wzajemna zależność między tym, jak się czujemy, a tym, co, jak i ile jemy.”

Michalina Andrzejewska

Socjoterapeuta

W ośrodku SUKCES prowadzi:

  • Trening Umiejętności Społecznych / Trening Kontroli Złości,
  • Terapie indywidualne,
  • Konsultacje.

W pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu pracuje metodami niedyrektywnymi, oraz pracą na pozytywnym wzmocnieniu – ,,Dzień bez pochwały jest dniem straconym’’

Ukończyła Studium socjoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym

Ukończyła szkolenia:

  • Jak prowadzić terapię małego dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
  • ,,Sens sensoryki – jak radzić sobie z zaburzeniami sensorycznymi u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera.
  • Przełomowe Strategie dla Autyzmu – wprowadzenie do programu Son-Rise część 1 i 2 – warsztaty prowadzone przez Rauna Kaufmana.
  • ,,Współczesna terapia autyzmu – Rola podejścia rozwojowo-behawioralnego’’.
  • ,,Efektywne techniki pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu’’.
  • ,,Setting w pudełku”, czyli o psychoterapii psychodynamicznej dzieci.
  • Trener umiejętności społecznych.
  • Asystent dziecka z ADHD, ZA, ODD.
  • Wyprowadzanie dziecka z wybuchu złości.
  • Diagnoza Autyzmu i Zespołu Aspergera.
  • Kurs wychowawcy kolonijnego.
  • Konferencja ”Dialog dla Autyzmu w Europie”.
  • Kurs: „Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi”
  • Zabawy i ćwiczenia wspomagające odreagowanie napięć psychoruchowych– metoda choroeterapii.
  • Sensoplastykoterapia – wykorzystanie polisensorycznych mas w pracy z grupą dzieci.
  • Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD.

mgr Honorata Bubła

W trakcie szkoły psychoterapii psychodynamicznej w Krakowski Centrum Psychodynamicznym

W pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami stara się podążać za potrzebami oraz tworzyć bezpieczną przestrzeń do pracy i rozwoju. Podczas pracy terapeutycznej wykorzystuje techniki z zakresu arteterapii, socjoterapii oraz terapii zajęciowej ponieważ twórcze myślenie oraz uczenie przez doświadczenie wspomagają proces terapeutyczny, rozwój emocjonalny i psychospołeczny.

W Ośrodku SUKCES prowadzi:

Grupowe zajęcia dla dzieci „Trening Umiejętności Społecznych”, „Trening Kontroli Złości”

  • Terapię indywidualną,
  • Terapeutyczne zajęcia plastyczne,
  • Konsultacje,
  • Warsztaty dla rodziców – ,, Świadomy rodzic”

Zajęcia i terapie prowadzi w języku polskim oraz angielskim.

Kursy i szkolenia:

  • „Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży z trudnymi zachowaniami”
  • „Jak wyznaczać cele w pracy terapeutycznej z osobami z ASD”
  • „Zrozumieć, aby pomóc – dziecko z Zespołem Aspergera w szkole i w domu”
  • „Efektywne techniki pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
  • „Współczesna terapia autyzmu – rola podejścia rozwojowo – behawioralnego”
  • „Zespół Aspergera i Myślenie Wizualne – pomóż mi zrozumieć świat”
  • „Skąd się bierze pewność siebie”
  • „Animator czasu wolnego”
  • „Wychowawca kolonijny”
  • Kurs :  ” Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi”
  • ”Zabawy i ćwiczenia wspomagające odreagowanie napięć psychoruchowych– metoda choroeterapii”
  • Sensoplastykoterapia – wykorzystanie polisensorycznych mas w pracy z grupą dzieci”
  • „Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD’’

W trakcie specjalności klinicznej na kierunku psychologia, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.  W rozwoju zawodowym i naukowym pracuje nad tworzeniem własnych pomocy terapeutycznych, spotkań psychoedukacyjnych oraz warsztatów dla młodych dorosłych pracujących z dziećmi.

mgr Sandra Martynus-Depta

Dietetyk kliniczny, Psychodietetyk

Jestem absolwentką dietetyki klinicznej na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach, jak również studiów magisterskich na tej samej Uczelni ze specjalizacją Psychodietetyka.

Moje zainteresowanie żywnością oraz jej właściwościami pojawiło się zanim rozpoczęłam studia. Po kilku latach nauki oraz stałych kontaktach z pacjentami przekonałam się, że jestem na odpowiednim miejscu. Wierzę, że wskazanie właściwego sposobu żywienia to tylko jeden krok do powrotu do zdrowia, a najważniejsze w tym procesie są: edukacja, podniesie świadomości w kontekście dbania o własne zdrowie przez poprawę nawyków żywieniowych oraz chęć do podjęcia zmian.

Dietetyka jest dziedziną ciągle rozwijającą się, szczególnie kładę nacisk na bieżące aktualizowanie swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach, konferencjach, webinarach czy też czytając czasopisma naukowe.

Ukończyła kursy:

  • Basic Sport Nutrition.
  • Czym jest SIBO i SIFO? Objawy, przyczyny, dietoterapia.
  • Celiakia a Hashimoto.

Aleksandra Zmuda

Terapeuta

W pracy z dziećmi i młodzieżą kieruje się uśmiechem i energią. W terapii wykorzystuje elementy choreoterapii, bajkoterapii oraz zabawę. Kieruje się mottem „Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”- Glenn Doman.

Zajęcia ruchowe i wyzwalające energię u dzieci to jej specjalność. Do każdego dziecka podchodzi indywidualnie, według jego potrzeb i umiejętności. Cechuję ją spokój, cierpliwość, poczucie humoru oraz wieczny uśmiech na twarzy. Prywatnie pasjonatka sportu.

W poradni:

  • konsultacje z rodzicami,
  • konsultacje z dziećmi,
  • warsztaty dla rodziców,
  • TUS/TKZ.

Konferencje:
„Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w wieku 2-6 .”
„Jak obudzić sens życia. Dobre praktyki w profilaktyce samobóstw dzieci i młodzieży”

Warsztaty certyfikowane:
„Wzrok, słuch, smak, węch- niedocenione, a jakże ważne. Integralna praca zmysłów u dzieci”
„Małe dziecko w terapii. Mój maluch nie chce współpracowć – co robić?”

Sympozjum naukowe:
„Dziecko w ujęciu interdyscyplinarnym”

Certyfikaty:
„Trener Kontroli Złości”
„Trener Umiejętności Społecznych”
„Trener warsztatów dla Rodziców dziećmi z ADHD, ZA, Zaburzeniami zachowania”